Årets Ord.

Seriemördarvärme.

Smaka på den.

Tack Nemo.

4 svar to “Årets Ord.”

  1. sockerdricka Says:

    Man tackar.😉

  2. Nemo Says:

    Uschäckta, socerdricka… men den honnören var nog vikt för mig…

    Tack Bullshit, jag kommer med intresse följa ditt bloggande!

  3. mikebike Says:

    haha ja fan vad bra. Nemo har klämt några andra som tvingat sig in i min hjärna… tex: strolla (promenera) så skönt ord.

    förresten nu vick jag ordverifikationen: kungkwz = kungkrasselwass. gå in på min blogg och sök på ”krasselwass”

  4. SixesAndSevens Says:

    Nä, du får allt ta och blogga lite oftare. Vil läsa mer! :)–>

Kommentera

