Reset.

Exakt precis just nu slutar jag på mitt nuvarande jobb, går ut i solen och möter mitt nya liv. Under sommaren kommer jag att skriva långa reflektioner över mina 9 år på arbetsplatsen men också om livet utanför.
Som vanligt med andra ord.
Fast ändå inte.

7 svar to “Reset.”

  1. Magnus Says:

    9 år på samma jobb är ju ganska länge för att vara i reklambranschen?

    Lycka till framöver.

  2. Simon Says:

    Ser fram emot fortsatt förnöjd läsning!
    Lycka till 🙂

  3. Peter Madison Says:

    Semester? Sagt upp dig? Have a nice summer anyway!!

  4. Bullshit Bulletin Says:

    9 år är åt helvete för långt. Började rycka i flyttbenet redan efter 7 år. Men så gick det över. På gott och ont.
    Tar 7 veckors ledighet nu och är sedan åter på banan med nya kollegor, ny mac, nya 5B-blyerts och samma gamla galna huvud som ska kläcka säljande men sympatisk kommunikation. Sell, sell, sell…

  5. Christina Says:

    sälja, men vad? lite allt möjligt?

  6. Bullshit Bulletin Says:

    Vad skit som helst. Med guldkant och bra musik i bakgrunden.

  7. Alley Cat Says:

    Låter härligt… Som att framtiden är ett oskrivet blad! Är lite avis om jag ska vara ärlig!

Kommentera

