Mina bästa i-landsproblem.

1. När batteriet till fjärrkontrollen börjar bli dåligt.
2. När min iPod Nano spelar de sämsta låtarna på shuffle-läget.
3. När internet går segt.
4. När man får gå upp mitt i natten och stänga ett fönster som slår.
5. När det är dags att raka sig.
6. När det är dags att klippa gräset.
7. När solen går i moln.
8. När blyertsstiftet går av.
9. När saltet är slut.
10. När grillkolen är slut.
11. När man hamnar i telefonkö.
12. När man inte kommer på något nytt i-landsproblem.

Återkommer strax med min 100-lista.

Ett svar to “Mina bästa i-landsproblem.”

  1. Sundance Kid Says:

    Haha, nummer två känner jag igen lite för väl😉

Kommentera

