Ny blog!

Jag har startat en musikblog som heter ”cdhyllan”. Adressen är alltså cdhyllan.blogspot.com
Cdhyllan är ett koncept där eventuella läsare kan interagera kring musikminnen och upplevelser som är förknippade med olika artister. Själv sitter jag på bottenlös källa av minnen. Och nu ska de ut.

Hoppa gärna dit och skriv om dina musikminnen. Jag är fortfarande på bokstaven A.

Rock on.

7 svar to “Ny blog!”

  1. Cliff Hanger Says:

    This post has been removed by a blog administrator.

  2. Cliff Hanger Says:

    Jag tackar för din ursäkt. 🙂

  3. SixesAndSevens Says:

    Vill ha nästa del av bröllopsresan!

  4. cdhyllankillen Says:

    Ups, sorry. Den ska givetvis komma. Vem vill inte vältra sig i spyor på färjan till Korsika?

    Hmm, 2 bloggar. Var det så smart egentligen. Jag får sätta upp koner på den här så att folk åker in på cdhyllan istället…

    I’ll be back. Tack six.

  5. Magnus Says:

    Du, ta bort kommentarsfiltret så man kan kommentera utan att ha bloggerkonto på CD-hyllan!

  6. Anonymous Says:

    Tjena kussen! Japp sitter och väntar på del 3 av bröllopsresan fan va bra….

    Kussen i gurkstan

  7. cdhyllankillen Says:

    Ok, den kommer snart. Jag känner en viss press. Pressgurka. Moaahahahahah….

Kommentera

