Bloggers I Just Met.

Så har jag då träffat en handfull bloggare. På riktigt. Vilket är bäst? Lite svårt att svara på, men att man kan ”blogga” samtidigt som man äter en Moule Islay (musslor kokta i whisky, buljong och bacon) med tillhörande rökig tysk öl och mumsiga pommes frites med dip, gör att jag nog väljer verkligheten. Vi möttes upp på Akkurat i Stockholm. Stället med flest och bäst öl- och whiskysorter. Det är en bra början. Vi som var där var Deeped, Karolina, Mia och Josh. Och det kändes som om man hade träffats förut. På riktigt alltså. Och det skulle vara kul att göra det igen. Det hade varit kul om Magnus hade varit med men Deeped får väl packa ner honom nästa gång.

Tack för lånet av bilden Deeped

11 svar to “Bloggers I Just Met.”

  1. Peter Madison Says:

    Kul!! Jag är i stora stan den 17-20 november…! Vi kanske ska försöka dra ihop ett pow pow till?? Söndagen går förvisso bort för då är det dop.

  2. SixesAndSevens Says:

    *frågar försiktigt vad som hände med del 2 av bröllpsresan…*😉

  3. SixesAndSevens Says:

    Del 3, menar jag såklart…

  4. Josh Says:

    Det där med flest och bäst öl- och whiskysorter håller jag inte riktigt med om. Akkurat är mycket trevligt ställe med mycket trevligt urval, men den nästan totala avsaknaden av tjeckiskt öl är ett stort minus. Vad sägs om Soldaten Svejk nästa gång? Jag kan bjuda på en Primator (ska vara fnuttar här och var ovanför vokalerna, men orka liksom – de få vokaler tjeckerna få ha ska vara så jävla krångliga att skriva) och du kommer aldrig att se efter en annan öl igen.😉

  5. cdhyllankillen Says:

    josh: Du har rätt. Jag tog i när det gällde bästa ölutbudet men det slank bara ner tillsammans med whiskyn, som det egentligen gällde.

    Nä, tacka vet jag Ptr Vlk, Starobrno, Gambrinus, Primator och en massa andra tjecker. Nästa gång tittar vi djupare i de glasen istället.

  6. Josh Says:

    Jg kn knppt vnt!😉

  7. deep|ed Says:

    Undrar om det är bäst att vika ihop honom eller att rulla ihop ML😀

  8. Magnus Says:

    Fan nu blev jag ölsugen.

  9. Magnus Says:

    Svejk är ett trevligt ställe också, som man brukar rulla ut ifrån.

  10. petra Says:

    äh, vad trist att jag missade detta! Bloggträffar är alltid kul!

  11. deep|ed Says:

    Örru BB. Du har en utmaning om att skriva tio positiva saker om dig själv liggande på deepedition.

Kommentera

