Bullshit Bulletin – nu i ny förpackning.

Ibland blir man trött på sin kläder. Ibland på den som går i dem. Och så är det november till råga på allt. Jag sjösätter härmed Bullshit Bulletin i ny miljö, helt och hållet på mina blogg-öl-vänner N| och Josh inrådan. Blogger suger tydligen och har på senare tid varit behäftad med diverse error. Och sånt blir man ju trött på, om de håller på längre än 15 minuter. Jag gör ett försök och kör vidare här. Önska mig lycka till.

4 svar to “Bullshit Bulletin – nu i ny förpackning.”

  1. Mia* Says:

    Grattis… och lycka till! Jag testade faktiskt själv wordpress.com efter öldrickandet, men blev purken för att man inte fick göra en egen mall utan att pröjsa. Konstaterade att jag nog skulle bli tvungen att köra en egen installation för att få det som jag vill och sedan insåg jag att jag inte har något av intresse att blogga om så det gör detsamma.

  2. Vanja Says:

    Mycket bra! Jag hänger med här…

  3. sixesandsevens Says:

    Nej!! Blogger är ju mycket snyggare! Du skulle bytt till beta i stället så hade inga problem funnits! Alls!

  4. bullshitbulletin Says:

    Blogger och Beta. Och skit. Nä, nu stannar jag här. ; )

Kommentera

