Silver?

Silver

Så var Allsvenskan slut. Och hoppet om guld för AIK. Har just kommit hem från en match som visserligen var bra men… 3-0 mot MFF gör ju ingen glad när inte Djurgården lyckades måla mot Elfsborg. Så, gulsvart tog guldet från gulsvart. Och det känns lite tomt. Och ganska svart. Men vilken säsong de gjorde. Och imorgon är det en ny dag.

9 svar to “Silver?”

  1. Madison Says:

    Aha…AIK:are….!! Visste väl att du var en bra snubbe;)

  2. langri Says:

    Stackars, stackars dig.

  3. Millis Says:

    Ja, AIK behöver sannerligen inte skämmas över sin säsong. Tyvärr är ju jag, som gammal Boråsboende, Elfsborgsfan så jag är ju väldigt glad idag. Min bästa kompis jobbar dessutom i deras matchorganisation så hon ringde igår direkt från firandet. Hade onekligen varit kul att kunna vara där. Dock är jag ingen fanatiker som bara kan se det som är bra i ”mitt” eget lag, utan jag uppskattar helt enkelt bra fotboll så jag kan helt klart säga att AIK hade varit mycket värdiga vinnare även de. Bättre lycka nästa år kanske…

  4. MS Says:

    Iskalla Ragnar – Kylskåpsagent?😉

  5. Vanja Says:

    Gå i idé?

  6. Vanja Says:

    bidé?

  7. Vanja Says:

    negligé?

  8. bullshitbulletin Says:

    Vanja. Du är helt crazy ; )

  9. Vanja Says:

    Lite allmän mental retardation bara🙂

Kommentera

