Svåra ord.

Jag tycker att det är svårt att stava rätt till kåldolmar. Tydligen.
Och så har jag svårt för att skriva semetser på tangentbordet.
Det brukar bli semseter istället.

6 svar to “Svåra ord.”

  1. salt Says:

    Tänk att ditt första felstavade semester sitter där som ett okliat myggbett och bara provocerar med sin blotta närvaro. Ska jag, ska jag inte? Nej, jag MÅSTE klia!

  2. Madison Says:

    Faktiskt är ett sånt där ord som alltid blir åt helvete för mig…faktsiskt blir det ofta…faktiskt….

  3. Simon Says:

    Hur är det med fanatastisk då?

  4. Puman Says:

    Ibland har jag dyslexi i fingrarna.
    ANANRS – annars. Hela tiden
    ITNE – inte…
    Hoppas du har haft en bra helg.

  5. kalyana Says:

    mm. hyponeurokustiska kontradiafragmavibrationer brukar vara knöligt ibland oxå. helst om man inte har ett glas vatten i närheten..

  6. prom dresses Says:

    Please let me know if you’re looking for a article writer for your blog. You have some really great articles and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d love to write some content for your blog in exchange for a link back to mine. Please shoot me an e-mail if interested. Thanks!

Kommentera

