Frisyrer då och nu.

hairdo1.jpg

Killen till höger inspirerade Langris mormor 1973. Killen till vänster, mig själv 2003. Även jazzskägget har under stundom funnits där. Ögonbrynen tycker jag däremot ser målade ut.

Jag känner på mig att det finns fler som kan härleda sin frisyr, då eller nu, till en tecknad hjälte.

4 svar to “Frisyrer då och nu.”

  1. jdawg Says:

    inte bara frisyren, hela jag var som ett dåligt försök till en klonad don johnson på 80-talet :-). för att inte tala om min joey tempest-frilla, ujuj, den gick inte av för hackor!

  2. Fredo Says:

    Och Don Johnson gillar vi ju skarpt.

  3. langri Says:

    Där är han ju! Prins Valiant. Och Max von Sydow i ondskefullt målade ögonbryn. Coolt.
    Jag kommer och tänka på vad man hade på fötterna på 80-talet. Vad hände med kungfu-skor? Är den marknaden helt död nu?

  4. Fredo Says:

    Jag vet inte Langri. Men städrockar är tydligen nåt som kvinnorna ska bära nu. Tyvärr.

Kommentera

