Stormy thursday.

Ingen har sagt något om det. Det går inte att läsa sig till det på väderprognosen, möjligen på aftonbladet.se, men utanför mitt fönster blåser det förbi grenar, bark och en och annan ko just nu. Och även om jag sitter trygg här inne, även om jag tycker att det är lite småmysigt med storm, så hatar jag att inte ha koll på vädret. Jag skriver lite om kaffe under tiden.

4 svar to “Stormy thursday.”

  1. Madison Says:

    …men du…blåser det förbi kossor där du bor?? Hmm…kanske Pink Floyd som har en konsert i närheten??

  2. Fredo Says:

    Yepp. Pink Floyd spelar. Och det är verkligen Dark side of the moon just nu…

  3. salt Says:

    Du råkar inte befinna dej i det där tornadodrabbade kvarteret i norra London?🙂

  4. Madison Says:

    hehe….okidoki. Du har väl poppat popcorn mannen??

Kommentera

