Domen.

Efter att ha låtit ”Disc wizard” Foto-Fredrik ta en titt på disken har vi nu beslutat att lägga ner ärendet. En ny disk är på väg in i den stationära och den här texten knackas just in på den bärbara. Visst, man är aldrig riktigt utan dator men jag tycker att det är svårt att skriva på ett ”platt” tangentbord. Lite som att virka med boxhandskar. Därför kommer bara kortare pekoral skrivas på den tills den nya friska datorn står på plats.

Under tiden läser jag andra bloggar och spelar mitt nya favvoband, The Shins.

7 svar to “Domen.”

  1. ms Says:

    Håller med. Jag blir temporärt dyslektiker med min bärbara. Spelar ingen roll om prestandan är sju gånger bättre än den stationära, men stavla rätt kan den tamefan inte. SkitPC!

  2. Fredo Says:

    MS: Håeller med ,sdet är en skitdatprptror. Arsgdkdkjflf-.

  3. Joshua_Tree Says:

    Jag hade svårt för platta tangentbord tills vi köpte vår laptop. Ett par timmar senare hade jag vant mig och nu ska jag nog skaffa mig ett platt bord till den stationära också.

  4. N|. Says:

    Jag kan tvärtom inte längre lira på ett normalt tangentbord. Det platta har kortare slaghöjd, vilket gör det fortare och bättre. Tycker jag.

  5. Vb Says:

    Låt det inte dröja för länge, har precis hittat dig och vill läsa mer!

  6. Magnus Says:

    Undrar om ”Foto-Fredrik” är samma ”foto-fredrik” som jag känner.

  7. alfred angelo bridal cinderella diamond collection Says:

    301 Moved Permanently I was recommended this blog by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble. You’re amazing! Thanks! your article about 301 Moved PermanentlyBest Regards Cindy

Kommentera

