Platsannons 2.

Statsminister.

Vi söker en tunnhårig Djurgårdsfan som kan tänka sig att leda Sverige, i vått och torrt. Du ska helst ha ett förflutet som förtäckt socialdemokrat och ungdomsordförande. Du behöver inte ha vare sig karisma eller några skelett i garderoben. Det ordnar kansliet. Vi ser dock att du kan uppträda som osynlige mannen och du behöver inte heller vara en förebild, what so ever. Det vore bra om du kunde börja omgående, vi har ju faktiskt vunnit valet. Men om du skulle ha annat för dig är det okej att vänta.

2 svar to “Platsannons 2.”

  1. Matti Says:

    Jag e tunnhårig! Räcker det?

    Ibland kan jag vara extremt tunnhårig!
    Blìr det bättre då?

    Jag kan säkert spara ut och kamma över flinten
    men
    vet inte riktigt säkert om jag ska kamma
    från vänster eller höger

    Å så det där med att var en Fan från Djurgården
    Hört talas om Djurås? Fan!
    noll8-vägen mot Sälen?
    I korsningen där….
    Ja, jag vet hur en fotboll ser ut. Rund va?

    Vill ni ha bild så skickar jag en sån senare.
    Inte nu.

    Det e inte läge för foto just nu….

  2. Fredo Says:

    Tack för ditt svar Matti, men du går inte vidare. Inte ens till andra chansen.

Kommentera

