Platsannons 4.

Vikarie för Bullshit Bulletin.

Vår ende skribent för bloggen Bullshit Bulletin är ute och videofilmar nattens månförmörkelse i bara kalsonger och armbandsur. Därför söker vi dig, gänglige 36-åring som älskar att skriva, som kan driva bloggen under tiden. Du ska helst ha växt upp i småland och stått på lokalrevyscen eller gjort radio. Har du dessutom läst spanska och gått ut med en etta i ämnet är det ingen nackdel. Vi tror också att du jobbar med reklam och låtsas att du är Art Director, fast du egentligen vill vara copywriter.

En merit som väger extra tungt är att du kan prata så att det låter som man pratar baklänges, men det är inget du kommer att ha direkt nytta av i jobbet som bloggare. Men snacka så att folk tror dig, även om du inte själv gör det, är önskvärt.

Skriv gärna ett jävligt långt brev på flera A4-sidor och posta till redaktionen redan idag. Vi vet nämligen inte hur länge han blir kvar där ute på balkongen.

/Redaktionen på Bullshit Bulletin

5 svar to “Platsannons 4.”

  1. Matti Says:

    Godddda!

    Mitt namn är Herr Dilldo.

    Jag är omkring trettio6.. sju… Lite beroende vilka parametrar man har.
    Jag vet hur en penna funkar.
    Så även vässaren.

    Det där med att bala taklänges har jag lite svårare för,
    men kan nog ordna en sådan förmåga vad det lider.
    Lider gör jag också.
    Men bara på ett personligt plan.

    En plan har jag också.
    Men det berättar jag inte här. Inte nu.
    Vad tror ni om mig?

    Jag skickar mitt Corrikulum Faesis snarast via närmste brevlåda.

    Eder allas Högvördige
    Undertecknad

    Monsiegueurenger Dilldo

    *host*

  2. Matti Says:

    …och så tycker jag om att dammsuga…

  3. Madison Says:

    Hej redaktionen!

    Jag söker jobbet som vikarie på Bullshit Bulletin!

    Jag är anpassningsbar och kan iklä mig rollen som vemsomhelst och således kan jag skriva vad för skit och vilka sanningar som helst, det är mitt signum nämligen. En kameleont är vad jag är och kan nästla mig in i alla tänkta situationer och torde då passa in i rollen som murvel ypperligt.

    Gör inget anspråk på lön utan tillgång till dator och internet är endast vad jag behöver. Vilket jag också har tillgång till. Obekväma arbetstider är icke något problem och semester har jag haft tillräckligt av. Jag kan alltså börja nu.

    cv-onani ligger inte för mig utan låter bokstäverna tala sitt tydliga språk.

    Vänligen
    Peter Madison

  4. Madison Says:

    …jag tycker inte om att dammsuga men borde verkligen göra det….uhh…

  5. Fredo Says:

    Tack för era ansökningar men platsen är återinsatt av den mångalne. Lycka till med framtiden.

Kommentera

