I ett skyltfönster.

generator1.jpg

7 svar to “I ett skyltfönster.”

  1. Lotta Says:

    Aaaah! Där ser man!

  2. Vanja Says:

    helvete, har Lelle vält. Jag som riggade så bra:/

  3. Vanja Says:

    Näe. Nu kommer inte jag att kunna sova bara för det.

  4. MS Says:

    Viking Line?

  5. Vanja Says:

    Asså… jag har skrattat åt den här bilden. Länge. Jag kan inte sluta! Var finns originalet? Skyltfönstret! Ge mig skyltfönstret!

  6. Fredo Says:

    För er som vill se bilden i verkligheten hänvisar jag till Folkungagatan på Söder. Någonstans mitt på, strax innan Br. Olsson.
    Vanja: Det är väl snudd på en illustration va.

  7. pellen Says:

    hahahahahahahahahahaha så sjukt bra

Kommentera

