Schlagertvätt.

Har precis varit inne på iTunes och sett en bild på Marie Lindberg där hennes ögon är fixade och lyssnat på Trying to recall, där hennes röst är fixad. Och plötsligt försvann mystiken med lärarinnan lika snabbt som hennes utträde ur finalen. Men Bert cashar in.

Annars tänkte jag besöka en hjärntvättare idag. Jag och min fru vaknade upp med ”Vågar du, vågar jag” i våra huvuden. Det måste finnas något botemedel. Kanske kan vi få det billigare, köp två betala för en, typ. Förra veckan var det ”Åh, när ni…” som fastnat, men den försvann med förkylningen. Vad krävs för att Sanna ska försvinna? Kanske en rejäl baksmälla.

4 svar to “Schlagertvätt.”

  1. Madison Says:

    Uhh…läskigt det där. Jag är också drabbad av schlagerdöden och just Sanna. Jag spelar gamla Ebba Grön låtar på högsta volym nu för att tvätta bort eländet som fastnat på hjärnbarken…

    Kämpa på broder, tillsammans kan vi besegra detta onda!

  2. ladymutant Says:

    Jag förstår inte varför hela Sverige har varit nedlusat med melodifestival-finalfinalfinaler… På min tid tittade man på melodifestivalen 2 ggr, en i sverige när vinnaren korades och en när det var eurovisionsfestivalen.
    SJUKT

  3. Fredo Says:

    Lady: ”På min tid”? Du låter äldre än du är ; )

  4. Vanja Says:

    kanske kan det här hjälpa?

    jopphejdihejdihejdaaa jopphejdiii jopphejdaaa

    kanske?

Kommentera

