I gotta get myself organizized.

”June twenty-ninth. I gotta get in shape. Too much sitting has ruined my body. Too much abuse has gone on for too long. From now on there will be 50 pushups each morning, 50 pullups. There will be no more pills, no more bad food, no more destroyers of my body. From now on will be total organization. Every muscle must be tight.”

(Travis Bickle, Taxi Driver 1976.)

 

Jag kommer att strama upp den här bloggen ytterligare. Färre bilder. Mindre effektsökerier. Kortare bloggroll. Fokus på texterna, berättelserna. Livet. Jag vill inte heller kalla det här för en blogg. Bara en sån sak. Jag vill skapa något nytt. Mer oberoende. Mer fokuserat. Så får vi se hur det går.

Inom kort, mer noveller.

9 svar to “I gotta get myself organizized.”

  1. langri Says:

    Betyder det att du kommer skriva i mohikanfrilla i framtiden 😉

  2. Madison Says:

    uhh…uppstramning alltså…vafan..har Littorin varit å hälsat på eller?

  3. Madison Says:

    Asså…fatta följande…jag har gjort en låt..en gammal låt som heter 4am in N.Y City…där har jag samplat precis följande som står ovanför…när DeNiro sitter i taxin…hmm…kanske ska lägga upp den…?

  4. Vanja Says:

    BRA! Ser fram emot upshaped and glorious 🙂

  5. johnny Says:

    Låter som du är på rätt spår fredo. Ser fram mot läsningen och formen.

  6. Matti Says:

    jag bryr mig inte om hur du ser ut

    fin ändå
    typ

  7. SANN Says:

    Äntligen tog jag mig hit och det var väl värt mödan. Du skriver bra! Ser fram emot novellerna. V-by rules…ja på avstånd iaf 😉

  8. Madison Says:

    Tjena sprängarn!
    Jag la upp den där ”Taxi Driver” låten på min blogg…den är daterad till typ 10 år sen men vafan…Knappt nån som hört den ändå…:)

  9. Magnus Says:

    Jag som i princip startat en blogg som bara är med bilder… huga.

Kommentera

