Slutet gott.

Det har gått 12 minuter sedan jag postade min ”slutet på historien” till SVT i Sundsvall. Och jag är redan nervös. Först ska en jury, bestående av litteraturvetare och förläggare, läsa bidragen. Sen går sex bidrag per författare vidare. Sen väljer varje författare ut vinnaren. Sen får vi se. Och oavsett hur det går kommer jag inom kort att lägga upp hela berättelsen här.

5 svar to “Slutet gott.”

  1. Vanja Says:

    Klart att det kommer att gå så som det gör med alla stora skapare! …dom måste döden dö… skämt åsido, det här tar du hem. Lätt!

    Det ligger förresten en efterlysning ute, men det var ingen hittelön så…

  2. Magnus Says:

    cool! hoppas att du kommer med.

  3. Madison Says:

    okeej…ta det som ett hot men jag bjuder på en öl när nästa provsprängning går av stapeln. Utgår från att ditt bidrag kommer med!!

  4. Engel Says:

    Hej
    Skrattar röven av mig åt din blogg emellanåt. Vore kul att läsa ditt bidrag till novelltävling, försökte mig på Nesser men gav upp. Så lägg gärna upp ditt bidrag, jag är mycket nyfiken!!! Hejar på dig

  5. kalyana Says:

    håller en tumme för dig o är glad att du fortsatte att blogga o att jag bokmärkte din sida där förut.

    ~fred å kärlek~

Kommentera

