Annonsförslag.

Fick en bild i huvudet. Som så ofta. Det ska göra ont att lida kval.

4 svar to “Annonsförslag.”

  1. Mattias Says:

    Skön!

    Jag tycker dock att du kan ta bort orden Granit och Kalksten. Man fattar ändå. Eller snarare; jag fattar inte riktigt vad de tillför.

  2. Fredo Says:

    Kul att du tycker om den och att du fattar ändå. Ja, man ska inte underskatta folk. : ) Jag var orolig över att tolkningen skulle bli att Sverige ska krossa Danmark och så var det ju inte enbart tänkt. Idén kommer från tv-serien Riket där Järegård står på taket och blickar ut över sundet. Nu ryker namnen i alla fall.

  3. langri Says:

    Jag gillar’n också!

    Skicka den till Råsunda!

    (Fan nu måste jag titta på Riget. Ernst-Hugo är fenomenal däruppe på taket. Även toascenen är legendarisk.)

  4. smyg Says:

    No bullshit, baby. Klockrent!

Kommentera

