Paus.

Tar ett uppehåll och lägger upp lite sommarbilder under tiden. Som kontrast till det jag lovade för ett tag sedan om att skriva mer och visa färre bilder. Tydligen.

midsummer1.jpg

Årets midsommarafton: Regn, blåst och förkylningar. Fast med blåbärsplockning och vattenfall-spotting.

oaxenannons.jpg

I Handelsbankens skyltfönster. Man behöver inte kunna svenska för att sälja fastigheter.

livsnjutare.jpg

Tänk om alla djur hade det så. Innan de slaktades.

povel.jpg

En vecka innan Povel gick bort målade jag balkongen. Och där låg han och fick agera skyddspapper. Men jag är ganska säker på att han skulle ha gillat det här minst lika mycket som jag.

sallymann.jpg

Sally Mann är en mycket bättre fotograf än jag – och de flesta andra.

update.jpg

Min dator är inte världsmästare på kommunikation precis.

666.jpg

Fick en faktura från underjorden.

guitarhero.jpg

Guitar Hero. Gudarnas gåva till tv-spelsnördarna. Och till alla misslyckade hårdrockare.

5 svar to “Paus.”

  1. N|. Says:

    Kobebiff mao.

  2. ML Says:

    Mer bilder. Me like.

  3. Madison Says:

    Ha de bäst på semestern…plåta massor å lägg upp dom på den häringa bildbloggen sen;)

    /spacey

  4. Mia Says:

    Haha. Adobe. Gotta love it.

  5. jdawg Says:

    Hoppas du får en riktigt skön sommar, och ser fram mot att läsa vad du knåpat ihop. och kanske en och annan bild?

Kommentera

