Extrautrustad.

Jag brukar inte bry mig om extra lull-lull och märkesfjanterier. Men, hey, jag är bara människa och efter att ha svurit över min fula musmatta från HP eller Dell eller vad det var, tyckte jag att det var dags för en förändring. Så på lunchen blev det inte bara en utsökt Penguin-skjorta utan även en musmatta från Pinetti. Fint ska det va. Och sjukt snyggt.

musmatta.jpg

8 svar to “Extrautrustad.”

  1. deep.ed (aka N|.) Says:

    och dyrt antar jag🙂

  2. Vanja Says:

    Det var väl en trist musmatta! Den behöver livas upp. Jag skickar över ett klistermärke.

  3. Stefan Says:

    känns inte klicken redan liiiite mer exklusiva?

  4. Vb Says:

    Mmm, påminner lite om min runda skinnklädda historia……HA!

  5. Fredo Says:

    Säg så här. Jag tyckte att datorn började gå lite långsamt men nu är det som att köra Ferrari på en alpväg i en reklamfilm. Det hände liksom något. Så, Stefan, du har rätt i din analys.

  6. ladymutant Says:

    Fredo goes stekig!!

  7. Annan Stefan Says:

    Sweeeet. Var köper man en sån finmatta?

  8. Fredo Says:

    Kolla in http://www.frankform.se

Kommentera

