Instängd utsikt.

medelhavet.jpg

Bilden är tagen i Neptungrottorna på Sardinien förra året.
Konstigt, men det kändes som om någon iakttog en hela tiden.

5 svar to “Instängd utsikt.”

  1. langri Says:

    Ajvide Lindqvist som spökar månne?

    Fin bild!

  2. Vanja Says:

    Ozzy?

  3. Madison Says:

    Gollums snyggare syrra?
    Själv försöker jag, geografinörd som jag är, lista ut vilket land eller ö själva konturen som bildar hålet i grottan liknar…nästan Rhodos…typ…uhh..jag måste skaffa mig ett liv…

  4. Vanja Says:

    Strax utanför flen skulle jag tippa.

  5. Mia Says:

    Åh den där filmen är så himla bra.

Kommentera

