Lägg ut, lägg ut!

För exakt fem minuter sedan nödlandade en varmluftsballong ett stenkast ifrån huset. Det började med det karaktäristiska ljudet av en infernaliskt arbetande brännare och avslutades med att samtliga grannar sprang man ur huse, samt att hästarna i hagen höll på att dö av skräck. Wallmans salonger kommer till landet och väljer att marknadsföra sig som Wallmans ballonger. Bra idé. Dålig landning.

wallmans-ballonger.jpg

8 svar to “Lägg ut, lägg ut!”

  1. Vanja Says:

    Och på västfronten intet nytt… Ser fram emot bilden så man vet vad man missar!!

  2. Mia Says:

    HAHAHA hästarna!

  3. Madison Says:

    Åhå…krasch bom bang!
    Av vad jag kan se så bor du jäkligt fint!

  4. Stefan Says:

    Man får hoppas att de skrek trestämmigt i alla fall. Att vara en w.s snubbe/snubba förpliktar liksom

  5. Stina Eriksson Says:

    Hahaha snygg bild föffan !
    Jag gillar din blogg också, du skriver bra.

  6. langri Says:

    haha. Roligt…och vilken idyll (jag bortsett från ballongen då)!

  7. Just så « Desperat? Verkligen inte. Says:

    […] F*n. Jag bor i fel hus. (tack smyg!) […]

  8. anne-marie Körling Says:

    Fullkomligt absurdt. Men jag har varit med om samma sak. De landade på den minsta gräsplätt de kunde hitta… och prickade in den landningen… ja..ja… jag ska hoppa fallskärm. Jag vill bara ned… på vad spelar inte så stor roll. Mitt i någonstans… Allt gott och tack för härlig läsning. AnneMarie

Kommentera

