Con te partiro.

Om lite mer än ett dygn kommer jag bli tvungen att säga adjö till en person som nästan har blivit till en vän. Vi har träffats en gång i veckan under sju säsonger. Ibland har han varit rejält deprimerad och rent av våldsam. Men för det mesta har han varit den skojfriske killen som älskar att stå i centrum, eller bara vid grillen tillsammans med alla andra.

För en utomstående kan han uppfattas som girig, egocentrisk och maktgalen. Eller en otrogen skitstövel som struntar i sin familj och inte heller bryr sig om konsekvenserna av sin livsstil. Inget kunde vara mer fel.

Jag är inte säker på att hans tomrum kommer att kunna fyllas på ett bra tag. Jag sätter ändå mitt hopp till andra ”Mad men” och litar på att de kommer att göra ett kreativt jobb.

Ciao T.

2 svar to “Con te partiro.”

  1. Niclas Says:

    Tony Soprano – vilken tjur! Att jag inte garvade ihjäl mig när han lyckade ”fälla” sin shrink. Bästa filmade våta drömmen nånsin. Du ville ha domen? Jag har inte någon mail.

  2. Niklas Synning Says:

    Hur är Madmen? Är det något att hänga i julgran? Har bara sett introt och det gick ju verkligen av för hackor. Snyggt! Klass!

Kommentera

