Magisk.

71146.jpg

Du stirrar på en gubbe och en tant på ett svartvitt skivomslag. Du ser också två av musikhistoriens mest betydelsefulla artister. Gubben har rockat röven av världen så många gånger om att den inte vet om den ska sitta eller stå. Hon har lindat in den i blue grass-väv och med sin skira stämma och sitt distinkta fiolspel fått vuxna män att gråtande gå vilse i skogen.

Skaffa den nu.

Annars.

6 svar to “Magisk.”

  1. Mia Says:

    Men tant är hon väl inte än iallafall?

  2. Langri Says:

    Jag tiger och lyder.

  3. Madison Says:

    Jag tiger och lyder med det lilla förbehållet och påstår att Alison Krauss väl inte är en av världshistoriens MEST betydelsefulla artister…!? Well…jag kan ju ha fel…brukar ha det men Alison…Krauss…neee
    Men jag ska fixa skivan, absolut

  4. Fredo Says:

    Madison: Visst, bränn mitt halmhus av poesi. Gör det. Kasta in din fackla av tvivel rakt in i min varmluftsballong av rispapper. Och döda mig. Inför världen.🙂

  5. Madison Says:

    Haha…förlååååt. Tänk om hon Agneta Askelöf hade kvar sitt program ”förlåt mig”…då hade jag anmält mig och framträtt med en offentlig ursäkt till dig…;)

    Dessutom törs jag väl inte säga vad jag tyckte om skivan…hehe…

    Peace!

  6. Lotta Says:

    Tack! Funderade på att köpa den till min bror. Eller ej. Nu vet jag.

Kommentera

