Jesus Christ in a bathroom floor!

När man sitter och filosoferar på den plats i huset där man gör just sånt, kan man se en besynnerlig sak i det italienska sjöstensgolvet. Det är lite som ett Rorschach-test. Man ser vad man vill se. Ser du?

face_new.jpg

9 svar to “Jesus Christ in a bathroom floor!”

  1. Madison Says:

    ja jävlar…upps…visst har han fogen snett över ögonen? Ena ögat till höger strax ovanför fogen och skägg och mun strax under. Det skulle även kunna vara Leonardo Da Vinci! Vojne konvoj…it’s a sign god damn it!! 🙂

  2. Joshua_Tree Says:

    Ingen Jesus. Däremot tyckte jag mig skymta Iron Maidens maskot Eddie.

  3. mymlan Says:

    Nu har jag varit inne och tittat på den här säkert fem gånger men jag ser ingenting. 😦

  4. Fredo Says:

    Intressant. Madison, som är känd för sin livliga fantasi, hittar en Gandalfliknande filur strax ovanför det halva ansikte jag menar. Josh har också en piont. Och tittar man på hela golvet verkar det krylla av små Eddies.
    Nä, det ansikte jag menar ligger intill det 45-gradersstreck som delar rutan, så att säga. Tänk en människa som håller på att försvinna under vattenytan där ögonen och näsan syns.

    Nu då?

  5. mymlan Says:

    NU ser jag. men jag ser två ögon. Tydligt!

  6. Madison Says:

    Om ni bara visste vad jag ser mer…hehe…

  7. Ulrika Says:

    Ja, det var ungefär det jag var inne på också.

  8. Fredo Says:

    You dirty bastards!

  9. Dustboy Says:

    Jag missar allt tyvärr. Ser sjösten. Ingenting annat. Brist på fantasi, I guess. Däremot ser jag ett hånflin från Evil SpongeBob(Bob Fyrkant) till höger om din sjösten. Kanske.

Kommentera

