Vem är dy, vem är jak?

Kikade in på PRfekt via Mymlan för att göra en psykografisk analys av min blogg. Nej, somna inte, det är intressant. Jag lovar. Och även om det är en betaversion kan jag rekommendera ett besök.

Bullshit Bulletin (och jag) tillhör kategorierna:

Idealister. 

Inspiratören. 

Och för att vara en betaversion stämmer det mycket bra.

Vem är du?

Ett svar to “Vem är dy, vem är jak?”

  1. Marie Says:

    Hej hej, jag ramlade hit från länk- länk.
    Jag testade att göra testet på min blogg, tror inte att det stämde särskilt bra, jag skulle tydligen vara av väktartypen HA!
    Och ha ordning och reda på allt…….i wish!
    Ha det bra, ska kika lite på dina sidor, funderar på att byta te wp

    Marie

Kommentera

