Hus i helvete.

Är ett roligt uttryck. Och det var precis vad det tog här på bloggen när Christer fick ligga och skvalpa i rubriken nedan. Men nu får det räcka. Okej, han ligger kvar och är sakta på väg söderut. Och jag som tänkte skriva en längre analys om PR och Melodifestivalen. Men jag antar att förra inlägget får tala för den företeelsen.

En del verkar märkbart störda över att jag är inblandad i något så fult som reklam och PR. Andra verkar vara utrustade med lika mycket självdistans och humor som en bit pergament. Bra. Då är syftet uppnått.

I morgon bitti kommer jag att lägga upp lite dålig och ful förpackningsdesign. Under tiden lyssnar vi på Wij.

2 svar to “Hus i helvete.”

  1. Madison Says:

    Jag gillar dig. Du är bra. Fast du håller på med reklam…;)

  2. kontaktmannen Says:

    Är du förvånad över att folk stör sig på ditt högst tvivelaktiga leverne?
    I socialdemokraternas Sverige är reklam det i särklass fulaste man kan jobba med.

Kommentera

