*** PAUS ***

Det har kört ihop sig nåt grönjävligt här, så det blir inte nåt bloggeri bloggera på ett tag. Vi snackar kanske en vecka. Men vafan, jag hade ju semester en vecka och det gick ju bra. Jag får i alla fall ingen abstinens. Det är det bara du som läser som verkar ha. Hahaha.

4 svar to “*** PAUS ***”

  1. Ulrika Says:

    Jaså är det bara jag.
    Men jag kan vänta.

  2. Axel Says:

    Öpp-Öpp-Öpp. Det är jag också. Men då kan vi vänta tillsammans.

  3. Madison Says:

    Ähh…jag skiter väl i dig…neeeee gör jag ju inte.
    Seså, jobba ikapp nu och kom tillbaka med vässad penna!

  4. Lotta Says:

    Man kan inte bara lova saker och sen skylla på att det ”har kört ihop sig”!

Kommentera

