Fattaru?

Sitter och läser ur mitt eget arkiv då det plötsligt slår mig att jag ibland skriver så att jag själv inte förstår vad jag menar. Jag har haft en tanke, en idé om hur texten ska vara, men jag har inte lyckats förmedla det. Och när jag själv inte förstår vad jag har skrivit, hur kan jag då förvänta mig att någon annan ska göra det?

Läste om folk som ”bloggat in i väggen” och att allas vår Blondinbella var på väg att göra det samma. Stackars jävlar. Maken till i-landsproblem får man leta efter. Eller är det kanske ett lika stort problem som att man inte förstår vad man själv skriver?

Från och med nu lovar jag att skriva mer tydligt, fast för den skull inte simpelt. Det kan man fan begära av en person som dagligen hjälper stora företag att kommunicera med sina kunder.

Och du lovar att inte blogga in i väggen, va.

4 svar to “Fattaru?”

  1. Katlee Says:

    🙂 har jag tur, lyckas jag blogga ihjäl mig, innan livet knäpper mig🙂

  2. kontaktmannen Says:

    Bullis. Ta det försiktigt med pedagogiken. Lite sport måste det vara.

  3. ML Says:

    Hur menar du nu?

  4. Madison Says:

    Väggblogga är för mesar…:)

Kommentera

