Sell, sell, sell!

Fick just en hög med nytryckta visitkort jag ska göra av med innan jag slutar 30 maj.

Kom och köp!

Typ.

6 svar to “Sell, sell, sell!”

  1. kontaktmannen Says:

    Men tjena. Ser ut att vara ett par tusen. Själv brukar jag nöja mig med 500 i stöten.
    Och vad ligger till höger om högen? Ett lillfinger? Bet du av det i frustration eller har du kidnappat någon?

  2. ML Says:

    Lägg ut dem på Tradera.

  3. Fredo Says:

    Det är ett pekfinger, faktiskt. Min copykollega envisas med att köra pekfingervalsen. Men inte nu längre sedan jag låtit honom smaka på lite japanskt stål.

    Tradera är bra. Och Blocket. Den första byrån jag började på i småland kanske kan tänka sig att köpa ett paket innehållande 2000 visitkort, en espressokopp snodd på Mallis, några idéer nedklottrade på en servett samt två vaser i helvetestungt järn.

  4. kontaktmannen Says:

    Jag höll på att skriva ”pekfinger” först, men tyckte att det såg lite klent ut. Om din kollega jämt kör pekfingervalsen borde fingret vara än tjockare. Det är något som inte stämmer här.
    Annars kan du alltid ringa någon bemanningspool. För 300 pix i timman delar de ut dina kort till oskyldiga förbipasserande.

  5. Axel Says:

    Hej! Det är jag som är kollegan. Och jag vill å det grövsta dementera min påstådda pekfingervals. Här är det korrekt fingersättning som gäller. Sa jag.

  6. Anders Says:

    Det där fingret hade jag också liggande på min arbetsplats en bra stund. Det var en bra grej att kasta på kollegorna när de såg som mest fokuserade ut…

    Det var faktisk en del av ett DR utskick från något tryckeri.
    Men ett budskap om att man skulle låta dem skära till originalen, för att undvika olyckor eller nått liknande (fast lite snitsigare formulerat)… Lite kul tycker jag.

Kommentera

