Rockalike.

Du som läser det här kan se dig utmanad att hitta två skivomslag som påminner om varandra. Lägg upp bilderna på din blogg och länka hit så har jag utmanat klart för det här året. Om än på ett indirekt sätt.

Vad väntar du på?

3 svar to “Rockalike.”

  1. ML Says:

    Åh jag gjorde en hel postning med en skrälldus såna på min gamla blogg.😦

  2. Ulrika Says:

    Jag har hittat två som är göralika.

  3. Dabitch Says:

    Jag har gjort en lista här för några år sedan, och fick bonus-kommentar från en av formgivarna som hade inte den blekaste att ett liknande skivomslag redan gjorts, det var kul.

    Läs tråden här; Badland does album covers
    http://commercial-archive.com/node/104411

Kommentera

