Vad är Bullshit Bulletin?

Jag tänker göra en blog make over. Grundtanken var nämligen att återspegla nyhetsflödet genom ett filter av absurditeter och humor. Ofta är det som händer omkring oss så fruktansvärt att det är meningslöst att skoja om eller hopplöst att göra film av. Och ibland är verkligheten så korkad att det är omöjligt att vinkla den ytterligare.

Ändå tänkte jag göra ett försök. Det innebär i sin tur att mina egna tankar om livet och dess mening knuffas ut till en annan blogg. Kanske. Men inte än. Först får vi se om ursprungsidén med BB fungerar. Då kanske du säger att det redan finns fejkade nyheter i bloggsfären. Det gör det. Och det här är ingen kopia. Den ska vara min och du som läser den här bloggen kommer fortfarande känna igen min röst i nyhetsdjungeln.

Det här är Bullshit Bulletins chefredaktör som säger god natt Sverige. Imorgon är en ny dag.

2 svar to “Vad är Bullshit Bulletin?”

  1. deeped Says:

    Gör både ock. Badlands Hyena finns ju liksom redan.

  2. long sleeve modest wedding dresses Says:

    Your site is still talked regarding around my personal forum to be a advised looking at. Im pleased My wife and i passed by to learn this.

Kommentera

