Duktiga idioter.

Ett tips för att få kommentarer på sin blogg är att man skriver något som uppfattas som något man inte förstår, när det egentligen handlar om att man belyser ett ämne och lämnar frågan öppen för tolkningar. Då dundrar nämligen kunskapens ryttare fram med dragna svärd, redo att sabla ner ens ego. Du har antagligen själv varit med om det. Och det är bara en av bloggvärldens många mysterier.

Ett annat mysterium är hur fan jag får ner min enorma Arkivlista till mer normal form. Det är väl inte meningen att jag ska sitta med en sju meter lång lista om 10 år, eller?

Därför skulle jag nu vara tacksam om någon riddare kunde träda fram och ge mig ett kvalificerat svar på problemet. För nu är det verkligen så att jag inte förstår hur jag ska göra. Först till kvarn vinner en öl.

3 svar to “Duktiga idioter.”

  1. matti Says:

    Månadsvisarkivering är tydligen det största arkiveringsalternativet som finns… årsvis hade ju varit rätt bra om det funnits. Det enda du kan göra är att dölja arkivet helt och hållet om du vill korta ner den BigTime🙂
    Man kan ju alltid hitta äldre inlägg längst ner på varje sida.

    Frid & Freud!

  2. ML Says:

    Jag försökte kasta ut en fråga om en Japansk spritflaska. Experterna lyser med sin frånvaro. Kontaktmannen föreslår trial and error metoden och att jag inte ska vara så mesig.

  3. Victoria Says:

    Vilken bra blogg du har🙂

Kommentera

