Grillad ängel.

Bara en kortis innan jag återkommer med en lång jävla text om god mat. Igen.

Du sitter antagligen där och tror att du har upptäckt den godaste hamburgaren. Du är antingen en Max-tönt, en McDonald’s-loser eller en Sibylla-freak. Du kanske tycker att Texas Longhorn gör de godaste hamburgarna. Eller Frasses, eller Burger King. Eller så har du varit dum nog att offra dyra slantar på Les Halles i New York City.

Well, I’ve got news for you. Jorden är inte platt.

Jag hade utlovat en paus tills jag hade något vettigt att säga.

Ge mig 36 timmar. Högst.

4 svar to “Grillad ängel.”

  1. New Materia Says:

    jag läste lite fel… det blev ”en lång jävla text om ond mat” konstugt.

  2. New Materia Says:

    Wendys var gott vill jag minnas. Dessutom var de fyrkantiga.

  3. patricia Says:

    hahaha.

    men om man är vegetarian då…sibylla platt-jord? kan funka det också…förutom gruset i jorden då.

  4. kontaktmannen Says:

    Burning Angel är f ö en jävligt bra Arch Enemy-låt.

Kommentera

