Sexköpare.

Jag brukar inte länka till kvällspressen men det här var jag bara tvungen att belysa. När jag läste tyckte jag att det stod Nordkorea, inte Norrköping.

Var för övrigt på Bond i fredags och vad fick jag för nummer på mitt säte? Jo, 666. Coolt.

5 svar to “Sexköpare.”

  1. David Says:

    Det var ju oxå märkligt… Det kryllar ju av ”vanliga” regskyltar med siffran 666. Märkligt att det inte är ok när någon beställer en, jag kallar det dubbelmoral deLuxe.

  2. Nina Says:

    Vad är det för hyckleriland vi lever i? Ärligt, hur många skulle tokskrajja av en 666-skylt?

  3. kontaktmannen Says:

    Själv brukar jag jämt få skåp nr 88 på gymet. Undrar om kärringarna försöker säga mig något?

  4. Paradis Oscar Says:

    Blir rädd och arg när enskilda personers moraliska överkänsliga felvärderingar styr. Det var tex ett bilmärke från Asien som lanserade en modell med namnet ”Fitta”. Det blev man tvungen att korrigera i Skandinavien. Hur kan man bli påverkad negativt av en bilmodell som har namnet Fitta? Tycker det är sjukt…

    http://www.paradis.bloggsida.se

  5. graduation dresses Says:

    Heya i’m for the primary time here. I came across this board and I to find It truly helpful it helped me out a lot. I’m hoping to offer one thing again and aid others such as you helped me.

Kommentera

