A new hope.

Efter att ha sett Star wars IV (A new hope) igen, fast denna gång med utmärkt bild- och ljudkvalitet bestämde jag mig för att öppna upp det övergivna slottet Bullshit Bulletin igen. Jag drar in en högtryckstvätt och blåser rent. Öppnar upp alla igenbommade fönsterluckor, släpper in vårsolen och skrämmer kråkorna på flykten.

Jag samlar ihop gammalt groll, tveksamheter, illusioner och brutna löften i en hög och sparkar ner dem i källaren tillsammans med embryon till noveller som skriker på uppmärksamhet. Jag stänger ekdörren om dem och förseglar den.

Jag tror också på namnbyte och ny design av bloggen, för att markera ett nytt hopp.

Ett nytt liv.

Til then.

2 svar to “A new hope.”

  1. Vanja Says:

    Varje gång jag kikar in (vilket tyvärr inte blir så ofta, inte pga dåligt innehåll utan snarare mitt nuvarande tillstånd av oengagemang i ditten å datten), så har du gjort en nystart i din bloggverksamhet. Det väcker en nyfikenhet hos mig. Vadan detta restartande?

  2. for sale hic brands that Says:

    for sale hic brands that

    A new hope. | Bullshit Bulletin

Kommentera

